17 Ocak 2015 Cumartesi

KAYBETMEK (III)


                      KATBETMEK(III)
Gözlerim uzaklarda sadece bakıyorum
Yaprakların rüzgarla birleşip çıkardığı ses beni neşelendiremiyor bugün.
Bulutlar gökyüzünde şekilden şekile girse de mutlu edemiyor.
Onlar da biliyor, hayat üzerime öyle kabus gibi çöktü ki,
Mutlu olsam ne olmasam ne, anlamı yok.
Elimi uzatıp çiçeklere su versem,
Yaşasalar ya da ölseler ne olur.
Kapıyı açıp içeri girsem,
Özlediğimi düşündüğüm eşyalarımın,
Bana hoş geldin demelerinin anlamı yok.
Bana bakan gülen fotoğrafının etrafına,
Cebinden çıkan o çok sevdiğin palamutları koymuşum
Sana ve palamutlara,
Sesimi duyuyor musunuz diye bağırsam.
Karanlıkta çakan şimşeklerin,
Kulağımdaki uğultuların,
Korkunç haykırışlarımın,
Sebebini anlatsam ne fayda,anlamı yok.
Yalnızlığımın içinde olmasını istediğim tek ses senin sesin.
Koklamak istediğimsin
Hissettiğim tek nefessin
Fakat biliyorum ki artık yoksun.
Kolumdun,kanadımdın,canımdın.
Seni kaybettikten sonrada yaşıyorum,
Boğazımı düğümleyen bu acının tarifi yok.
                             BAHRİYE İPLİKÇİ.
               
               
               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder