11 Ağustos 2013 Pazar

YAZMAK


                                                                            


                                                 YAZMAK
         Yazmak. Vazgeçemediğim mutluluğum. Ortaokul yıllarından beri gözlemlediğim, hissettiğim, yaşadığım bütün olayların karşısında, patlayan duygularımı dile getiren,  kelimelerin ve cümlelerin peşinden koştum hep. Bu duygular yüzünden; bazen, takdir edildim bazen de tehdit edilip gözdağı verildim. Olumsuzluklar, duygularımı dile getiren yazılarımı yazmamı engelleyemediği gibi iyi şeyleri yaşamamada vesile oldu. Yaşadığım bütün olumlu olumsuz duyguları sizlerle paylaşmaktan zevk aldım.
         Bundan sonra da “bahriye iplikçi.blogspot.com” diye tıklayacağınız internet bloğumda yazılarımı, araştırmalarımı sizlerle paylaşacağım. Paylaştığım yazıları zevkle okuyacağınızdan  eminim. Eleştirileriniz bana güç verip ,  beni besleyecektir. Sevgiyle Kalın
                                                         BAHRİYE   İPLİKCİ                                                                                                                                     
                                                                                                             

1 yorum: